sâmbătă, 25 decembrie 2021


          CRĂCIUN FERICIT, DRAGI ROMÂNI!

În sfânta zi de Crăciun 2021 vă urez dragi români multă sănătate și împlinirea tuturor dorințelor! Fiind singur -că de, așa a fost să fie anul acesta cu pandemia...-am decis să scriu ceva legat de Nașterea Domnului dar și de politica pe care o fac cei care ne conduc destinele! Acum 2021 de ani S-a născut Domnul Isus Cristos...a venit în lumea oamenilor creați de Bunul Dumnezeu pentru a ne face viața mai bună...pentru a ne mântui...dar din păcate, oamenii păcătoși din acele vremuri -aici ar fi multe de spus- nu au înțeles rostul venirii Sale pe planeta Pământ...și la 33 de ani Isus Cristos a fost răstignit...apoi a fost luat în ceruri de către Tatăl Ceresc...Isus Cristos a fost jerfit pentru noi oamenii de către Bunul Dumnezeu întru binele omenirii...dar din păcate, după jertfa Domnului noi oamenii am devenit tot mai păcătoși, tot mai nelegiuiți în fața lui Dumnezeu! Vă rog să nu uitați, dragi români, că anul 2033 se apropie rapid...atunci se va împlini 2000 de ani de la jerfa Domnului!! Oare ce se va întâmpla cu omenirea la acel an? Numai Bunul Dumnezeu știe...dar noi știm ce se întâplă cu noi acum...trecem printr-o pandemie din care nu știm cum să ieșim...totul s-a schimbat în lume... nimic nu mai este ca-n trecut! Iar noi românii suntem bătuți de soartă parcă mai crunt decât celelalte popoare...oare dece? Eu zic că vinovați sunt cei care ne conduc! Dar îmi pun fireasca întrebare: CINE CONDUCE ROMÂNIA ȘI POPORUL ROMÂN? Eu habar nu am...se spune că cei care conduc lumea, marii bogătași, oamenii care fac parte din diferite grupuri...Oare care era soarta poporului român dacă nu venea la putere în ^89 Iliescu cu ai lui? Ce se întâmpla dacă armata punea mâna pe putere...forma un guvern de specialiști în toate domeniile de activitate, timp de trei/cinci ani noi românii învățam ce este democrația...apoi veneau alegeri libere, se formau partide noi...cele istorice se reformau...și România intra într-o normalitate! Dar nu a fost să fie așa...a venit Iliescu cu ai lui din eșalonul doi, apoi țărăniștii care au dat-o în bară și au dispărut ca partid...-din păcate nici Regele Mihai cu ai lui neamuri nu a făcut nimic pentru România...dar familia regală din România a primit bani și bunuri imobile de la guvernele României...apoi unii dintre români l-au votat pe Băsescu cu ai lui -acest fost președinte al României a dus România în prăpastie!-președinte care trebuia dus la închisoare pentru faptele sale dar unii dintre proștii de români l-au trimis europarlamentar în Parlamentul European! Nu vă este rușine măi românilor care l-ați votat??? Apoi o altă prostie a fost votarea lui Iohannis...un tâmpit de ”turist” care a adâncit propastia în care a căzut România/poporul român...și din nou este votat acest om în fruntea țării...votat fiind de către unii dintre românii din țară dar mai ales de cei din diaspora! Să vă spălați pe cap cu el măi diasporiștilor ce sunteți voi...dar și voi proștilor de români din țară...vă place unde am ajuns??? Eu am scris pe facebook de multe ori: ”LA AȘA POPOR...AȘA CONDUCĂTORI!” Numai că suferim toți românii...și cei care nu am votat...ăsta-i baiul! Ca-n fiecare an și la Zalău am comemorat la 22 Decembrie 2021 jertfa eroilor neamului din ^89...mi-au plăcut cuvintele rostite de către D.l HORVAT -vicepreședintele Asociației Eroilor Neamului din Decembrie ^89 filiala Zalău:
”În 1989 românii au murit de gloanțe...azi murim de COVID!” Doamne cât adevăr...murim din prostia unor guvernanți tâmpiți/incompetenți/incapabili să înțeleagă un lucru simplu: ACEȘTIA SUNT SUPUȘI POPORULUI, TREBUIE SĂ SLUJEASCĂ POPORUL ROMÂN...ȘI NU FORȚELE STRĂINE...”! Acești tâmpiți de guvernanți -secondați de politrucii de doi bani- își bat joc de românii cinstiți din România! Știți foarte bine la ce mă refer...dar să nu uite acești tâmpiți că vremea adevărului se apropie...vor plăti scump prostia lor...și câte nu aș avea să vă spun...dar mă opresc aici cu îndemnul: SĂ NU UITAȚI CĂ SE APROPIE ANUL 2033! Și nu uitați cuvintele lui Papa Ioan Paul al -II- lea rostite la București cu ocazia istoricei vizite din anul 1999: ”ROMÂNIA ESTE GRĂDINA MAICII DOMNULUI!” Cuvinte Dumnezeiești...
Dragi români, vă urez Sprbători fericite, multă sănătate și un călduros ”LA MULȚI ANI!”
Zalău, la 25 Decembrie 2021 în ziua de CRĂCIUN! Alex.C.Vâscu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu