duminică, 23 octombrie 2016


AMBASADOR AL ROMÂNIEI PENTRU ROMÂNIA

 Aseară -sâmbătă 22.10.2016- am vizionat o emisiune la Realitatea TV dedicată maestrului Tudor Gheorghe. Totul bine și frumos, maestrul ne vorbea de melodiile sale, de turneele sale -cu bune și cu rele- și la un moment dat -fiind vorba despre cultura românească- maestrul spune:”Mă ofer eu să fiu ambasador al culturii românești în România...adică ambasador al României pentru România!”. Măi să fie...se aude pe la Palatul Cotroceni, pe la Palatul Victoria...dar pe la politrucii  din România? Nu vă este rușine? Se oferă un artist de talia lui Tudor Gheorghe să ne fie ambasador al culturii românești  în România...ce neam suntem noi? Chiar acolo am ajuns...la o asemenea decădere? Vai de capul nostru...Eu sunt de acord cu propunerea făcută de către maestrul Tudor Gheorghe! Bineînțeles în conjunctura dată de incompetența foștilor miniștrii ai culturii din România celor 26 de ani de ”democrație” autentic românească! Dar tu cititorule ești de acord? Și uite așa vom avea un ambasador al culturii românești pentru ROMÂNIA!
Cu bine...într-o duminică rece cu regrete în suflet...Alex.C.Vâscu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu