joi, 28 septembrie 2017

TUDOREL TOADER, LEGILE JUSTIȚIEI ȘI CONSTITUȚIA ROMÂNIEI!
D.l profesor universitar, rector, doctor, membru al Comisiei de la Veneția.fost membru al Curții Constituționale și actual Ministru al Justiției, ne îndeamnă să respectăm Constituția României dar din păcate, respectivul domn nu respectă Constituția României!!!

Astă seară-28.09.2017-ascult cu uimire dialogul dintre moderatorul Mihai Gâdea de la Antena 3 și D.l Tudorel Toader Ministrul Justiției...un dialog bazat pe reforma din justiția din România! Totul se poate rezuma prin cuvintele ”VORBE GOALE”!!! Adică un ”student” întreabă și un profesor universitar răspunde...adică ”TEORIA CA TEORIA, DAR PRACTICA NE OMOARĂ”!!! D.l ministru vorbește frumos despre respectarea Constituției României...adică noi justițiabilii și poporul român -să respectăm Constituția României- dar cei care fac justiție în România să nu o respecte!!! Vă dau un exemplu: numitului Vâscu Alexandru, semnatarul acestui articol și președinte al unui ONG care apără drepturile și libertățile fundamentale ale omului, nu-i este respectat un drept fundamental LIBERUL ACCES LA JUSTIȚIE- drept garantat de Art.21 din Constituția României!!! Actor principal al acestui abuz este chiar D.l ministru Tudorel Toader!!! atunci cum vine cu respectarea Constituției României, stimate D.le ministru??? Am probe indubitabile în acest sens...am depus o sesizare la Guvernul României, personal D.lui prim-ministru...dar nu am primit încă nici un răspuns...D.l ministru vorbește ca un profesor la catedră...numai că teoria ca teoria ...dar practica ne omoară...Am aflat-din spusele D.lui ministru -că domnia sa a fost și avocat...deci cunoaște modalitatea penală în care-și fac datoria judecătorii și procurorii...și totuși nu se ocupă de adoptarea de urgență a LEGII RĂSPUNDERII MAGISTRAȚILOR!!! În considerația mea, toată pledoaria D.lui ministru este doar o perdea de fum...se aplică zicala ”la vremuri noi, am rămas tot noi”! Am rugămintea la Dvs. care citiți acest articol, să faceți în așa fel încât să ajungă la marele moderator Mihai Gâdea și la d.l ministru Tudorel Toader! Eu am trimis și la Antena 3 sesizarea trimisă la Guvernul României...dar degeaba, nu am fost contactat de nici un fel...nu cunosc modalitatea în care D.l Mihai Gâdea filtrează mesajele și sesizările trimise de către justițiabili la Antena 3.M-am plictisit de zicerile D.lui ministru! Acesta ne vorbește de modalitatea de a schimba ceva în reforma justiției...și iar ne spune de situația din penitenciare...dar nimic despre drepturile personalității!!! Alo, D.le ministru, mai existăm și noi cei cinstiți pe aici...nimic despre noi celora care ne-au fost încălcate drepturile personalității...Tare aș fi curios dacă D.l ministru cunoaște care sunt drepturile personalității și unde sunt ele cuprinse??? Adevărul este că în România nu se respectă drepturile omului!!! Nu se respectă legea dar nici prevederile Constituției României...Din păcate! 
Zalău, la 28.09.2017, într-o seară de toamnă...cu mâhnire în suflet! Alex.C.Vâscu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu