joi, 27 decembrie 2018

DAR CU MINE, CE-AȚI AVUT???

Am fost falnic...dar m-ați tăiat...eu v-am oferit oxigen!
În ajun de Crăciun, mai marii de la Primăria Municipiului Zalău ”plantează” un falnic brad de vreo 20 de ml în Parcul Central din Zalău. Acum doi ani, dar și acum un an, am scris și le-am transmis celor de la Primăria Municipiului Zalău că este inutil și neavenit să se taie un așa brad pentru al împodobi cu câteva becuri...spre bucuria cui? A copiilor? Nici de cum...În acest parc, la o distanță de 100 de metri cresc falnici doi brazi cam de aceeași dimensiune...se putea împodobi cu beculețe u nul din cei doi brazi...dar pentru mai marii de la primărie era musai să se pună un brad lângă două pietre...un așa zis monument dedicat Eroilor de la Revoluția din ^89 din România! Tare sunt curios să aflu cât a plătit Primăria Municipiului Zalău firmei SC”CITADIN” ZALĂU pentru serviciile de tăiat, transportat, montat și apoi demontat, transportat și ars bradul??? Se putea foarte bine să se planteze-alo, măi marilor în frunte cu primarul Ionel Ciunt, se aude?- deci se putea planta de doi ani un brad care să crească pe acel loc din parc...era și un simbol al recunoștinței pentru jertfa eroilor...un grup de elevi puteau să planteze un brad...am să solicit în scris acest lucru D.lui primar! Prin urmare, se pune fireasca întrebare: DAR CU ACEL BRAD, CE-AȚI AVUT, MĂI OAMENI RĂI???
Zalău la 27.12.2018, într-o seară rece de iarnă...Alex.C.Vâscu 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu