marți, 5 septembrie 2023

^ROMÂNII ȘI UNIREA...DRACUL ȘI TĂMÂIA^


M-am gândit cu mâhnire la tragedia de la Crevedia...dar și la situația drastică în care se află poporul român și Republica România...Titlul mi-a venit în minte într-o seară când am postat o părere personală la o postare care vorbea/se cerea imperativ ca românii ^SĂ SE UNEASCĂ!^ Pe TV-urile naționale de știri ni se tot cere să ne unim...unde și pentru ce să ne unim, dragi români?! Am văzut cât de bine s-au unit românii la Crevedia...nu s-au lăsat duși numai după a doua explozie! Stăteau pe lângă pompieri ca proștii satului...și jandarmii/polițiștii se uitau și ca...specialiștii în ^unirea^ maselor de români pe la evenimente...Ce să mai vorbim de mitinguri organizate de sindicate...de marșuri diferite...aici vin doar oamenii plătiți de către organizatori! Această meteahnă a românilor ni se trage de la evenimentele din ^89, de la ILIESCU cu ai lui! Atunci a început manipularea poporului român...Doamne cât rău a făcut PSD-ul poporului român...și face și acum! Dar nici de celelalte partide/conducători nu mi-e rușine... de 33 de ani politrucii ^MINT ȘI FURĂ!^ Și când este vorba de ^UNIRE^ pentru un protest de care pot beneficia toți românii...nu și nu...din păcate nici sindicatele nu fac mare lucru! N-am să uit ce au făcut românii ^UNIȚI^ când Băsescu a tăiat salariile cu 25 %...nimeni nu a ieșit în stradă...unde au fost sindicatele din România? În case...unii...alți prin crâșme...politrucii la ^muncă^...Am eu o părere despre unirea politrucilor...acești idioți se unesc în CASA POPORULUI de obicei...fără să plătească chirie la stat pentru ocuparea locației! Da, citiți bine, să plătească pentru spațiile ocupate, să plătească pentru birourile ocupate cu ședințe de partid...aici să se facă o ^muncă^ numai pentru popor și țară! Unde mai pui că noi toți românii plătim bani la partidele parlamentare...pe ce legi se face acest lucru? Da, știu...și-au făcut legi proprii pentru salarizare, pentru masă, pentru cheltuirea banilor primiți ca salariu pentru nemunca lor...și pentru altele! Dar din păcate, și magistrații și-au făcut propriile legi...n-am să uit cuvintele lui Băsescu -pe trista vreme când era președintele acestei țări- cuvinte rostite în aula Facultății de Drept din București cu ocazia semnării decretelor de numire-n funcție a unor magistrați: ^MAGISTRAȚII NU RĂSPUND NICI ÎN FAȚA LUI DUMNEZEU!^ Am rămas uimit când am văzut că magistrații au protestat la ideea că se va umbla la pensiile lor speciale...la salariile lor nesimțite...în timp ce pensionarii o duc tot mai greu, alături de milioane de alți români...și politrucii noștri mint/fură de mama focului -cum se spune în popor! În calitatea mea de ONG-ist care apără drepturile omului de 15 ani de zile, am intenția să organizez manifestări ale unor concetățeni împotriva unor fapte de sorginte penală care se petrec în Zalău, Județul Sălaj! Dar am o temere: voi fi prezent doar eu alături de 10-15 persoane! Dar să vezi tu române ce discuții ^savante^ se poartă în autobuze/în parcuri/pe băncile de pe bulevard...toți se pricep la politică, înjură de mama focului administrația locală, justiția, poliția, etc. Am intrat și eu în vorbă cu unii...i-am chemat la o întânire în fața primăriei pentru a-și spune oful...dar răspunsul a fost de genul ^TOT NU FACEM NIMIC!^...sau ^CE ASOCIAȚIE...LASĂ-NE DOMULE!^ mai putem afirma că românii se unesc la greu? Da de unde...și câte s-ar mai putea spune despre unirea românilor...dar și despre ^dracul^ care-i poată pe unii dintre politrucii din România!
Mulțam de popas pe blogul asociației...multă sănătate! DOAMNE AJUTĂ!
Zalău, într-o seară de toamnă caldă...dar cu multă mâhnire-n suflet! ALEX.C.VÂSCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu