marți, 11 iunie 2024


 S-ANTORS LUMEA CU CURU-N SUS!

Dragi cititori/cititoare, poate o să vă surprindă acest titlu...la mine-n satul în care m-am născut, când treburile nu mergeau cum trebuia din punct de vedere religios/social/umanitar, etc. se spune că ^SA-NTORS LUMEA CU CURU-N SUS!^ Păi așa este și cu poporul român și cu România...în fatidicul am 2024 parcă totul este pe dos...nimic nu mai este normal...parcă trăim într-o lume pe care noi românii, nu o cunoaștem! Este adevărat că poporul român este tolerabil/cu mult bun simț/ospitalier/iertător, etc. dar să vezi atâta tâmpenie la acest popor ca acum, nu este posibil! Și totuși, am fost pavăză pentru popoarele din vest -am oprit popoarele migratoare care căutau hrană/noi teritorii de cucerit- din păcate numai pe romani nu i-am oprit, imperiul roman s-a extins cu bune și cu rele până-n Anglia de azi! Apoi istoria ne învață că am fost sluga unor cotropitori...dar și a unor domnitori care și-au cumpărat ^domnia^ cu sudoarea poporului...apoi a venit regimul comunist de tristă amintire...Am trecut și de acesta...dar ce a urmat după, este de noaptea minții! Un popor needucat a răspuns la o provocare a unor forțe din afară...a făcut o revoluție de doi bani confiscată din prostia -ARMTEI ROMÂNE!-DE REGIMUL LUI ILIESCU! Poporul român nu a dorit drumul spre vest...nu a dorit o democrație autentică...este adevărat că nici nu era cine să le-o ofere! Iliescu cu ai lui au vândut țara pe  bucăți...a venit un țărănist fricos nevoie mare...apoi lumea sa-ntors cu curu-n sus! Bucureștenii -vai de capul lor- au ales primar general un bișnițar dovedit...apoi culmea culmilor -poporuo român au ales de două ori un președinte de doi bani, o rușine pentru România...l-au trimis 4 ani în Parlamentul European de unde ne dă lecții de democrație...apoi poporul român a ales un german de doi bani de două ori -un turist pe banii publici! Băsescu și Iohannis ne-au mâncat 20 de ani din viața noastră! CINE NE DAU ACEȘTI ANI ÎNAPOI? CINE RĂSPUNDE PENTRU DRUMUL ÎNAPOI A ROMÂNIEI? CINE RĂSPUNDE PENTRU CE A DEVENIT ROMÂNIA ÎN ULTIMII 20 DE ANI? Sunt întrebări pe care fiecare român -azi în anul 2024- ar trebui să și le pună...apoi într-un glas să spunem: ^ULTIMA SOLUȚIE, ÎNCĂ O REVOLUȚIE!^ Dar una modernă, cu mijloace moderne...că doar trăim în era tehnologiei avansate...a se vedea lumea de azi pe care milioane de români o urăște dar nu-și exprimă nemulțumirea! Și uite așa am votat în anul 2024, unii desigur cei care au mers la vot. Aceștia se împart astfel: aplaudacii; membrii de partid; familiile politrucilor; membrii televiziunilor naționale și în final PROSTIMEA! Dragi români, m-am crucit de ce am văzut pe TV-uri legat de votare/câștigători/învinși/bătăi...dar culmea culmilor este circul pe care-l face madamme CLOTILDE -aleasă de prostimea din București primar al sectorului 1 din capitală! Și stă justiția din România de 4 ani și tot ^vede^ filmările de acum 4 ani ale lui CLOTILDE printre sacii cu voturi... și nu i-a măsuri! Și iată că acum se repetă scena...a apărut o fotografie cu saci pe un coridor...Am mai spus, o spun iar: TREBUIE SCHIMBATĂ CONSTITUȚIA ROMÂNIEI! trebuie gândită o constituție care să corespundă și peste 100 de ani în România! Legea electorală este de doi bani, nu corespunde cerințelor românilor! Am eu o soluție...dar cine mă bagă-n seamă pe  mine??? Este foarte simplu de organizat alegerile...vă dau doar CÂTEVA idei: VOTAREA FĂRĂ URNE! TIMP DE VOTARE DE LUNI PÂNĂ VINERI! FIECARE VINE DE ACASĂ CU BULETINUL DE VOT! VOTAREA SE FACE PE HOLUL PRIMĂRIEI DIN LOCALITATE! IMPLICAREA JUSTIȚIEI ÎN PROCESUL DE VOTARE! O TEHNOLOGIE AVANSATĂ IT ÎN PROCESUL DE VERIFICARE A CĂRȚII DE ALEGĂTOR!Da vor spune politrucii, unde-i democrația de doi bani! La dracu cu ea... eu nu am nevoie de o așa democrație în care poporul român este ca o turmă de oi! OILE SUNT POPORUL ROMÂN, CÂINII SUNT POLITRUCII (GUVERNUL), CIBANII SUNT MAI MARII LUMII! Aceasta-i realitatea zilei de azi 2024...și de aceea eu afirm cu tărie:^S-ANTORS LUMEA CU CURU-N SUS!^ Și câte ar mai fi de spus cu referire la tâmpenia poporului român!
Aștept argumente contra...apropoo, eu nu fac politică, nu sunt înregimentat politic, nu votez...asta ca să nu mă facă vre-un idiot ^neocomunist^ -eu care nu am fost membru PCR!

Zalău, într-o zi frumoasă de vară...dar cu mâhnire-n suflet când văd de câtă prostie dă dovadă acest brav popor român! SOMN UȘOR POPOR ROMÂN...ÎN DOUĂ GENERAȚII ROMÂNIA VA DISPĂREA CA ȚARĂ! Asta-i moștenirea pe care o lăsăm urmașilor...din păcate! Alex.C.Vâscu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu