joi, 18 iulie 2024

ȘOȘOCHIȚA SCANDAL ÎN PARLAMENTUL EUROPEAN

Dragi români, la alegerile pentru europarlamentari -Parlamentul European- am scris că eu abia aștept s-o văd pe ^ȘOȘOCHIȚA^ fugărind-o pe Van der (și nu mai știu) prin Parlamentul European...și iată că azi a dat Șoșochița noastră examenul de debut al prostiei/ lipsei de minimă pudoare feminină/lipsă de respect pentru românii care au votat-o...lipsă de respect pentru ROMÂNIA -țara pe care o reprezintă în Parlamentul European! Oare ce o fi fost în capul acestei femei??? Oare face aceste tâmpenii de dragul artei ... urmărește intrarea ei în istorie...sau este ^manevrată^ de cercuri financiare oculte??? Tare mi-aș dori să aflu un răspuns la aceste întrebări! Interesant a fost/este circul pe care îl face cu fostul soț...mie nu-mi este clar jocul pe care cei doi îl fac în fața camerelor de luat vederi...pe la TV-urile naționale... oare cine le plătește minutele de emisie? Aud? Nu ar fi cazul ca SRI-ul să ne spună ce și cum??? Eu zic că DA! Mai ales că a fost de mai multe ori ^ÎN VIZITĂ^ la Ambasada Rusiei la București! Dar vouă cei care ați trimis-o în Parlamentul European -după ziua de azi- nu vă este rușine? Și voi votanților sunteți răspunzători de faima proastă pe care ȘOȘOCHIȚA a făcut-o României și poporului român! Eu speram la un discurs incendiar la microfon...cuvinte spuse de către o avocată...și nici decum de portul unei botnițe alături de o icoană...te va bate   BUNUL DUMNEZEU, MĂI ȘOȘOCHIȚĂ DE DOI BANI! Vom trăi și vom vedea! 

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu