miercuri, 16 mai 2018

SCRISOARE DESCHISĂ ADRESATĂ SISTEMULUI SECURISTO-MAFIOT DIN ROMÂNIA!

Alex.C.Vâscu
DRAGĂ SISTEMULE SECURISTO/MAFIOT,
Numele meu este Vâscu Alexandru, sunt președintele Asociației ”ProAdevăr” CIF23741909 cu sediul profesional în Municipiul Zalău, Județul Sălaj. Obiectul de activitate a asociației este: aflarea adevărului și apărarea drepturilor și a libertăților fundamentale ale omului. Acum zece ani, o instanță de judecată a aprobat actele/cererea de înființare a asociației și din păcate, primele drepturi am fost nevoit să le apăr MAMEI mele și ale mele, urmare a faptului că defuncta mea mamă a fost lovită de doi jandarmi în propria casă(apartament) iar eu am fost lipsit de libertate -totul într-o executare silită,urmare a unui divorț, care executare a fost anulată ca fiind ilegală de către o instanță de judecată! Ulterior, toate procesele penale le-am pierdut...am primit NUP-uri la plângeri și NEFONDAT la plângerile adresate instanțelor de judecată. Eu sunt un simplu om/justițiabil...pe mine nu mă interesează câți politruci bagi tu sistemule la pușcărie...din partea mea trimite-i pe toți după gratii și hai să aducem alții din import! Nu mă interesează cum judecă magistrații judecători/procurori procesele politice sau economice...faceți ce doriți cu protocoalele, din partea mea faceți protocoale cu miile, nu mă interesează ca simplu cetățean! Pe mine mă interesează soarta omului de rând numit justițiabil, atunci când se află în postura de PARTE VĂTĂMATĂ în fașa unui procuror sau judecător! Aici am dorit să ajung...la soarta mea ca justițiabil...ca om care de 10 ani se luptă cu judecători și procurori incompetenți dar mai ales PUPINCURIȘTI!!! Judecătorii și procurorii cu care m-am luptat/mă lupt și acum primesc ordine -oare de la cine, de la tine SISTEMULE???- și-mi resping toate cererile pe civil și dau NUP-uri pe penal...sau mai rău, procurorul general (nu merită scris cu literă mare!) MAGYAR FLORIN din cadrul Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Cluj, a clasat trei plângeri penale legal depuse de către subsemnatul -în calitate de reprezentant al unor persoane fizice/juridice-FĂRĂ SĂ EMITĂ ORDONANȚE DE CLASARE!!! Este legal, măi dragă sistemule???Cum se poate încălca legea penală în halul acesta...dar Procurorul General al României dar și Ministrul Justiției nu văd, nu aud, nu dispun măsuri coercitive...Am depus o plângere penală...la care un alt procuror pupincurist de la Parchetul General -OCTAVIAN LUPESCU, știți cel care la scos basma curată pe Băsescu...- a spus NUP și a clasat plângerea depusă pe motiv că NU EXISTĂ FAPTA...fără să motiveze în fapt/drept ordonanța...Îți este clar măi sistemule securisto-mafiot, povestea mea până aici...deci un judecător sau un procuror, scrie ce dorește mușchii lui pe motivare, că doar nu răspunde nici în fața lui Dumnezeu...darămite ale tale, măi sistemule!!!Că doar așa a zis fostul președinte Băsescu! Dar să revin la defuncta mea mamă și la mine...Am depus plângeri penale succesive împotriva tuturor procurorilor care au dat NUP dar și împotriva judecătorilor care au respins plângerile prin NEFONDAT!!! Din păcate pentru două autorități ale Statului Român -Consiliul Superior al Magistraturii și Autoritatea Națională pentru Restituirea Proprietăților- au pierdut două procese pe Legea 544/2001 avute cu subsemnatul! Prin urmare dragă sistemule, două instanțe de judecată de la Curtea de Apel Cluj au obligat prin emiterea a două DECIZII CIVILE definitive/ireversibile ca cele două să comunice subsemnatului informații de interes public...dar din păcate, cele două CSM-ul și ANRP-ul NICI PÂNĂ ÎN ZIUA DE AZI NU AU COMUNICAT INFORMAȚIILE...Prin urmare, dragule sistem, au încălcat prevederile Legii 554/2004 dar și prevederile Constituției României!!! Cum este posibil una ca asta? Păi asta stau și mă întreb și eu...și te întreb și pe tine dragă sistemule...cum este posibil o astfel de făcătură??? Explicația constă în faptul că judecătorii, în lipsa unei legi a răspunderii magistraților, fac ce vor mușchii lor...dar cu dispoziții de la tine sistemule sau de la pupincuriștii care te slujesc!!! Nu că aș avea ceva cu pupincuriștii...Doamne Ferește! Pe mine mă interesează aplicarea ad litteram a legii și a prevederilor Constituției României! Pe această speță am depus plângere pe baza prevederilor Legii 554/2004 cu referire la Cap.III Executarea silită...Judecătorii Moldovan Sorin și Pop Rada-Magdalena din cadrul instanței de executare Tribunalul Sălaj au respins plângerea pe motive puerile...au afirmat că informațiile publice au fost comunicate subsemnatului, fără a proba zicerea lor...deci au mințit cu nerușinare! Șase judecători de la Curtea de Apel Cluj în recurs, au spus la fel și au anulat recursul...eu cred că așa au primit ordin acești pupincuriști...să mușamalizeze încălcarea legii de către CSM!!! În anul 2016, văzând prevederile Art.52 din Constituția României cu referire la obligația Statului Român de a răspunde patrimonial pentru prejudiciile cauzate prin erori judiciare, am chemat Statul Român în judecată! O instanță de la ICCJ a admis cererea (cu mici greșeli...)și a dispus Tribunalului Sălaj soluționarea cauzei privind EXECUTAREA SILITĂ...adică să acorde penalități subsemnatului potrivit prevederilor Art.24(3) din Legea 554/2004! Un judecător pupincurist Chiș Nicolae-Claudiu din cadrul Tribunalului Sălaj, a recunoscut inițial în sala de judecată ”...sunteți pe cai mari...eu trebuie să pun în practică ceea ce a dispus instanța de la ICCJ...” ...dar după primirea ordinului, a sucit-o și a dispus anularea cererii depuse prin încălcarea grosolană a legii...Am depus din nou la ICCJ aceeași cerere de chemare a Statului Român în judecată...din nou o instanță judecă cauza și dispune EXECUTAREA SILITĂ potrivit prevederilor Art.24(3) din Legea 554/2004! Din nou vine un pupincurist de judecător Moldoveanu Costin de la Tribunalul Sălaj și din nou, cu încălcarea gravă a legii, respinge cererea depusă...fără să execute silit cele două instituții CSM/ANRP...Cum este posibil ca o cerere de chemare în judecată să fie respinsă fără să se judece cauza...fără să-mi permită luarea cuvântului pe fond??? Prin cele două acțiuni, subsemnatului mi s-a interzis accesul la justiție așa cum prevede acest drept Art.21 din Constituția României!!! Stimate sistem, eu am să depun pentru a treia oară o cerere de chemare în judecată a Statului Român...dar tu sistem, mă ajuți cu puterea ta? Eu nu vreau favoruri...doar respectarea ad litteram a legii și a Constituției României!!! Tare aș dori ca mai marii din sistemul securisto-mafiot să citească aceste rânduri...sunt adevăruri dureroase...în România nu se face justiție! Te rog pe tine dragă cititor, fă bine și informează pe persoanele care pot lua măsuri coercitive împotriva celor vinovați...tare aș dori să se găsească în țara asta un moderator TV sau un ziarist care să aibă curajul să publice prezenta scrisoare deschisă...Eu nu știam cui să mă adresez...din cine ste format sistemul...eu doar aud pe la TV-uri de existența sistemului...tare aș dori să se dispună ca urgent să fie votată o lege a răspunderii magistraților!!! Dar cu redeschiderea unor cauze care s-au constituit în erori judiciare...Și nu uita dragă sistemule securisto-mafiot, mămăliga fierbe...va veni și vremea adevărului...și atunci să vezi tu sistemule pupincuriști pedepsiți...Doamne ajută!!! Dar până atunci, eu îți urez dragă sistemule, spor la treabă...și nu uita și de noi, cei mulți dar nu proști, de justițiabilii care ne tocăm nervii cu procese interminabile...cei părți vinovate...Mulțumesc!
Zalău, la 16.05.2018, într-o zi mohorâtă ca sufletul meu la aflarea veștii că un incompetent de judecător mi-a anulat ilegal o cerere...Dumnezeu să la dea tuturor judecătorilor implicați în cauza mea, atâta sănătate pe cât de adevăr au spus în motivările lor ...Doamne ajută!!!
Alex.C.Vâscu, președintele Asociației ”ProAdevăr” și justițiabil fără voie...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu